Studio4web, web hosting, registracija domena 

Error in function saveImage: Could not save the output file '/home/bkdugos/public_html//media/images/article_images/16_story_torch-08_s-works-epic-fsr-wc-framesetaid901_thumb299_161.jpg' as a jpeg.

Škola Biciklizma by Matej Žgalin

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Dragi biciklisti/biciklistice, zamisao je slijedeća. Ovim videom želimo zainteresirati, tj. predstaviti kako izgleda samo jedan trening od njih stotina u godini, ovdje smo sada za Vas koji želite napredovati, trenirati po programu, natjecati se, družiti na utrkama. Želimo složiti jednu ekipu koja će biti aktivna iz mjeseca u mjesec, pogotovo djeca koja su sve više počela sjediti za kompjuterom i mobitelima. Iz moje perspektive bi bilo ljepše vidjeti danas na treningu više mlađih uzrasta koji uče i napreduju ili starijih također te zajedno da razmjenjujemo iskustva, družimo se i treniramo. Stoga smo na neki način došli na ideju Škole brdskog biciklizma u Biciklističkom klubu Dugo Selo kako bi se na treninzima prilagođenim svakom uzrastu ,družili i zajedno napredovali uz jasan, i prilagođen program treninga svakoj osobi. Zainteresirani se mogu javiti meni preko poruke gdje ću ih ja dalje uputiti. Nadamo se Vašem odazivu :) Tko ne proba ne zna. :)

 

Video https://www.youtube.com/watch?v=vjQX17ECPCk

Cannondale Habit

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Prošlo je dosta vremena od kada smo u redakciji imali novi Cannondale. Ali sada je napokon stigao! Cannondale Habit Carbon 3.

Habit, kojeg ćemo imati priliku isprobati na obližnjoj stazi 120-milimetarski je full suspension, a svojom konstrukcijom i osobinama smjestio se u popularnu trail kategoriju.

Kutevima od 68° na vilici ne trudi se zalaziti na područje endura već se ograničio na XC i trail područje. Ovaj karbonac koristi Cannondaleovu Zero Pivot Seat Stay konstrukciju bez zgloba na stražnjem trokutu. Razlozi za to prema njihovim inžinjerima su veća čvrstoća stražnjeg kraja te ušteda na krajnjoj masi. Krakovi su tako napravljeni da imaju vertikalnu fleksibilnost dok se čvrstoća osjeti horizontalno - na pedaliranju  i udarcima s prepreka.

Lefty je uvijek zanimljivo vidjeti. Izaziva podijeljene reakcije, pa ju ili volite ili vam nikako ne sjeda. Ovdje imamo 2.0 verziju u aluminijskoj varijanti sa 120mm hoda. Straga je Rock Shoxov Monarch sa Debon Air povećanom komorom i ispeglanom krivuljom rada. Na pogonskom dijelu BB30 je još jedna od inovacija koju je Cannondale prvi uveo prije 15ak godina. Osovina promjera od 30mm osjetno utječe na masivnost pogonskog dijela i prijenos snage bez uvijanja. Sami pogon je iz vlastite proizvodnje  model Si sa FSA zupčanicima od 26-36 zubaca.

Ovdje treba spomenuti ostatak mehanike, koji se sastoji od Deore prednjeg i XT Shadow Plus stražnjeg mjenjača te SLX ručica.

Prvi metri na Habitu daju do znanja da je naglasak stavljen na upravljivost i brzinu umjesto na svladavanje velikih strmina. Dakle, svidio se vozačima, koji naginju natjecateljskom XC-u gdje se traži krutost i efikasnost u prijenosu snage. Agresivnost je dovoljno izražena na prednjem kraju dok je stražnji iznimno kratak i poslušan, ukopan u stazu i bez iznenađenja čak i na mokrim dijelovima. Predvidljiv stražnji kraj posljedica je i dobrog rasporeda težine u kombinaciji sa 50mm offsetom Leftya, 68 stupnjeva na vilici i 429mm chainstaya. Sve skupa rezultira živahnim biciklom, koji nudi mnogo zabave i stabilnosti. Lefty radi dobro, prednji kotač je precizan i bez ‘lufta’ no voljeli bismo imati polugicu za zaključavanje na volanu. Bez obzira na to usponi su pravi domaći teren za Habita. Nema odizanja prednjeg kraja niti proklizavanja stražnjeg ,pa je svaka radnja na njemu iznimno zabavna.

Uzevši u obzir cijenu (oko 3500 Eur) i opremu možemo zaključiti kako je karbonski Habit 3 potpuno opravdana investicija i osvježenje na tržištu. Cannondale je vrlo često imao prolaz kod nas, a mislimo da mu dani slave opet dolaze. 

Photo: Biker

Geometrija

Kut vilice (A) 68 °
Međuosovinski razmak (B) 1134 mm
Dužina cijevi sjedala (C) 440 mm
Kut cijevi sjedala (D) 74 °
Efektivna duljina gornje cijevi (E) 594 mm
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F) 429 mm
Veličina bicikla M

Vatreni Specialized

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Vatrena Specialized TORCH kolekcija

 
 
 
Autor: Biker | Datum: 03. 08. 2016.

Po uzoru na stare Grke koji su vatru koristili još prije 3000 godina, Specialized odaje počast Bogovima sporta donoseći plamen tamo gdje mu je i mjesto, na natjecanje! Iskru baklje na predstojećim ćete Olimpijskim igrama tako moći vidjeti u vrlo limitiranom izdanju kolekcije vatrenih Specialized bicikala i opreme!

 

Odabrani dijelovi bicikala i opreme tako su dizajnirani da doslovno mijenjaju boju. Ispod 22 stupnjeva Celzijeva boja simbolizira toplu, narančastu žeravicu vatre, a dizanjem temperature i zagrijavanjem pojavljuje se upečatljiva žuta boja!

S-Works Tarmac

S-Woks Tarmac Torch kolecija okvira slavi najznačajniji sportski događaj na planeti, mjenjajući boju nailaskom na toplinu ili pak hladnoću, od jarke žute pa sve do narančaste.

Nevjerojatan je to dodatak rami koja je, zahvaljujući nevjerojatnoj S-Works Fact 11r konstrukciji karbonskih vlakana, uistinu lagana, kruta, ali i reaktivna. Drugim riječima, izrađena je s namjerom da tvori pravi "all-round" trkači bicikl što uopće ne predstavlja slučajnost. U stvari, sve to dolazi kao rezultat Rider-First Engineered TM koji omogućava specifičnost veličina svih cijevi i karbonskog layup-a za svaku veličinu rame. Na kraju, to stvara optimalnu ravnotežu čvrstoće, težinu i odziv, tako da svaki okvir, bez obzira na veličinu, reagira točno onako kao što zamislite. Dokaz tome zasigurno su brojni trofeji koji nisu slučajnost, dapače. Brojne pobjede na najznačajnijim cestovnim utrkama ili pak one sa posljednjih Svjetskih prvenstava dokaz su prethodnim tvrdnjama.     

Stoga nema uopće sumnje da će, zasiguno najkompletniji, Specialized trkači cestovni bicikl u Riu ponovno zablistati. Boje koje im je podario Specializedov tim najbolje odgovaraju njegovom vatrenom temperamentu. Pred vama je pravi Zeus koji već u Riu ima sve predispozicije da postane novi/stari vladar!

S-Works Amira

Rama koja predstavlja najbolje ostvarenje Specializedovih dizajnerskih mogućnosti.

Zasigurno najlakši i najkvalitetniji karbon ovoj rami pruža tvrdu i okretnu vožnju koja je na podije World Tour utrka uzdigla brojne vozačice. Rama koja spada u sam vrh odlikuje se po svojim performansama, kvaliteti, tehnologiji ali i upravljanju koje omogućava. 

S-Works Epic FSR

Full suspension rama idealna za strmoglave nizbrdice, a poznavajući njezinu težinu i geometriju, idealno skrojena i za uzbrdice. Rama je to kojoj je primarni cilj omogučiti ulazak u cilj na prvoj poziciji. Bez kompromisa.

Rama je izrađena od najboljih karbonskih vlakana koji osiguravaju maksimalnu učinkovitost, ali i laganu vožnju bez obzira na vrstu terena. Posebna je pak priča učinkovitost i korisnost stražnjeg dijela rame koja je postignuta zahvaljujući Specialized Brain tehnologiji. Također, Specialized XC 29 geometrija do izražaja dolazi ne samo na etapnim maraton utrkama kakva je primjerice Absa Cape Epic, veći i na klasičnim XC utrkama na čijim postoljima je upravo ova rama, rekli bismo, domaćin! Ako je brzina na vrhu vaših prioriteta, bolje od S-Works Epic FSR rame teško ćete pronaći.

S-Works Evade Helmet

Kaciga koja u odnosu na S-Works Prevail štedi 46 sekundi na 40 kilometara zasigurno zaslužuje malo vaše i naše pozornosti! Izrada aerodinamičnih cestovnih kaciga može biti poprilično jednostavan posao, međutim izrada istih kaciga koje u potpunosti pristaju i koje su u potpunosti udobne sasvim je nešto drugo. Specialized je ovom kacigom pokušao riješiti nekoliko problema svih onih koji na biciklu provode i po nekoliko sati dnevno. Na kraju, S-Works Evade je kaciga koja paralelno riješava problem strujanja zraka i aerodinamike, ali i udobnosti.

Nijemac Tony Martin, Poljak Rafal Majka ili pak Talijan Vicenzo Nibali na cesti, Dankinja Annika Langvad, AMerikanka Lea Davison, Čeh Jaroslav Kulhavy, Novozelanđanin Sam Gaze, Danac Simon Andreassen ili pak Slovak Peter Sagan neki su od onih kojima zavidimo! Naime, upravo će oni, ali i još neki Specialized sportaši voziti na biciklima i sa opremom dizajniranom isključivo za predstojeće Olimpijske igre. Specialized je ovim potezom, izbacivanjem limitiranog izdanja kolekcije, dokazao da je ponovno korak ispred konkurencije! Tko to može platiti? Ima ih! Sudeći prema informacijama na Specialized web stranici TORCH kolekciju proizvoda moći ćete kupiti u Austriji. Za Hrvatsku još nemamo informacije.

Ekipa Bikera se pak nudi za testiranje istih uživo! S nestrpljenjem očekujemo!

Stranica 1 od 7

NOVOSTI

Napisano 17/08/2015, 15:00
okusajte-se-u-mtb-orijentaciji-u-okolici-zagreba Okušajte se u MTB orijentaciji u okolici Zagreba         Autor: Biker | Datum: 11. 08. 2015. Međunarodna treking utrka Jaskanski Vinski Treking petu godinu zaredom će se održati pod nazivom SPARKLING WINE...
Napisano 28/05/2013, 23:37
xco-podbadanj-crikvenica-2013 19.05.2013. god. vožena je 12. utrka kupa hrvatske XC Podbadanj-Crikvenica. Već tradicionalno dobro organizirana MTB utrka u kojoj su sudjelovali vozači iz cijele Hrvatske kao i članovi BK Dugo Selo. Utrka je bila izuzetno zahtjevna jer su zbog...
Napisano 17/09/2012, 23:37
7-dugoselska-biciklijada Stotinjak biciklista, rekreativaca i članova Biciklističkog kluba Dugo Selo unatoč današnjem promjenjivo-kišovitom i hladnijem vremenu okupilo se u gradskom parku, Perivoju grofa Draškovića kako bi podržali tradiciju održavanja Dugoselske biciklijade,...

RACING TEAM

Matej Žgalin
Mario Tašić
Tomislav Mažar
Danijel Tomas
Ivana Mažar
Tomislav Vukadin
Maja Mikulić
Tomislav Batarilo
Ivan Robić
Dragan Mikulić - Mika
Dominik Dubravčić

SPONZORI