Studio4web, web hosting, registracija domena 

Error in function saveImage: Could not save the output file '/home2/bkdugos/public_html//media/images/article_images/20170820_152948_resizedaid1146_thumb299_161.jpg' as a jpeg.

Put Šarana

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Put šarana - jedna utrka, dva doživljaja

Put šarana - jedna utrka, dva doživljaja
 

Tea Đurek donosi izvještaj sa 9. kola Slavonsko brdsko-biciklističke lige - GIANT, odnosno utrke XCO Put šarana 2017. koja se proteklog vikenda održala u Virovitici!

Subota trail, nedjelja MTB? Može. Virovitički ribnjaci? Nikad bila, i to može!

Toliko vremena koliko vam je trebalo za pročitati uvodne rečenice, trebalo je ekipi Bikera da se odluči i krene put Virovitice na Prvi outdoor weekend i utrku "Put šarana".

XC utrka "Put šarana" u organizaciji Biciklističkog kluba Bor održava se doduše po 6. put za redom i dio je Slavonske brdsko-biciklističke lige GIANT koja broji već devetu godinu, no vikend je ovaj puta obogaćen i održavanjem Trail utrke u subotu, što je i za nas bio dodatni poticaj za odluku.

Obje trke, i trkačka i biciklistička, održavale su se na Virovitičkim ribnjacima, na jedinstvenoj i fantastičnoj stazi nazvanoj, pogađate, Put Šarana! Staza koja okružuje 9 ribnjaka u potpunosti je ručno izrađena i trasirana u prekrasnoj šumi, duga je 11 kilometara, od čega je svega 500 metara makadam, dok se preostalih 10 kilometara sakrilo duboko u šumu...

Bilo je zanimljivo proći Put šarana jedan dan trčeći, drugi na biciklu. Naizgled ista staza, a dva potpuno drugačija doživljaja. Trčanju naime ne smeta toliko kosi teren i pokoji korijen na putu, dok bicikl ipak gleda drugačije na to. Trčeći lako prestignete sporijeg ispred sebe, dok je na biciklu to malo veći izazov...

Za različite doživljaje pobrinulo se i nebo, koje je subotu odlučilo zagrijati do maksimuma i nabrijati postotak vlage, zbog čega je smještaj staze u šumi bio pun pogodak. U nedjelju se to isto nebo malo previše zaigralo prolomom oblaka i kišom koja nije stala od ponoći do nedjeljnog starta u podne. Iako smo zbog toga nevoljko ustali očekujući najgore - blato koje "guta" kotače, dobili smo best od the best! Subotnja prašnjava, presahla staza, natopila se taman toliko da se single track ringišpil mogao savršeno voziti. Konfiguracija terena na kojoj niti jedan uspon nije viši od 20-ak metara u vis, kao niti jedan spust, Put šarana čini pravim bombončićem! Naprosto smo se oduševili!

Kako te dvije utrke ne bi bili usamljeni događaji, te kako bi se i publika na startu i cilju zabavljala, oba je dana bilo moguće testirati GIANT bicikle te se upoznati s modelima za iduću godinu. Nažalost,  rekreativna biciklijada najavljena za nedjelju ipak je zbog vremenskih uvjeta morala biti otkazana.

I tako je ovaj lijepi vikend iznjedrio novog kralja i kraljicu šarana, koji će tu titulu nositi do sljedeće godine kojoj se već sada veselimo.

Tea Đurek

SKUZIN I HORVAT KRALJ I KRALJICA ŠARANA

Biker osim Teinih zanimljivosti i dojmova sa utrke donosi i rezultate XCO utrke. Novi kralj šarana postao je ove sezone odlični Matej Skuzin (BBK Požega) koji je odnio poprilično uvjerljivu pobjedu slavivši ispred Maria Šubra (BK Našice) i Zvonka Pedića (BBK Požega). Inače, Skuzin ove sezone ne zna za poraz na istoku Hrvatske, a odlične rezultate postiže i na natjecanjima diljem Hrvatske. Nova kraljica šarana je uskoro naša Majda Horvat (BK Muraavantura) koja je pobjedu odnijela ispred naše Tee Đurek (BK Biker) i trećeplasirane domaće natjecateljice Mateje Cah (BK Bor). Valja spomenuti i to kako su Majda i Tea osim odličnim vožnjama u Virovitici pažnju plijenile i zbog naših vrhunskih Biker ženskih dresova koje je konkurencija do sada imala prilike itekako dobro upoznati baš zbog Horvat i Đurek.

U konkurenciji juniora pobjedu je odnio Davor Herceg (BK Osijek 2010), dok je isto u kadetima za pedalom pošlo Mirku Budimliću (BK Maraton Kreidler). Najveća gužva na stazi tradicionalno je bila tijekom nastupa veterana. Njih točno četrdeset krenulo je sa starta, a pobjede su odnijeli Peter Nagy (Zengo Team) u kategoriji veterana A, Marko Grahli (BK Ciklus) u najbrojnijoj i najizjednačenijoj kategoriji veterana B i Ivan Udorović (BK Lood) u kategoriji veterana C. Nikola Vrbanc (Kask) pobjedu je odnio u također konkurencijom bogatoj kategoriji sport.

Rezultati

Photo: Tea Đurek

 

Škola Biciklizma by Matej Žgalin

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Dragi biciklisti/biciklistice, zamisao je slijedeća. Ovim videom želimo zainteresirati, tj. predstaviti kako izgleda samo jedan trening od njih stotina u godini, ovdje smo sada za Vas koji želite napredovati, trenirati po programu, natjecati se, družiti na utrkama. Želimo složiti jednu ekipu koja će biti aktivna iz mjeseca u mjesec, pogotovo djeca koja su sve više počela sjediti za kompjuterom i mobitelima. Iz moje perspektive bi bilo ljepše vidjeti danas na treningu više mlađih uzrasta koji uče i napreduju ili starijih također te zajedno da razmjenjujemo iskustva, družimo se i treniramo. Stoga smo na neki način došli na ideju Škole brdskog biciklizma u Biciklističkom klubu Dugo Selo kako bi se na treninzima prilagođenim svakom uzrastu ,družili i zajedno napredovali uz jasan, i prilagođen program treninga svakoj osobi. Zainteresirani se mogu javiti meni preko poruke gdje ću ih ja dalje uputiti. Nadamo se Vašem odazivu :) Tko ne proba ne zna. :)

 

Video https://www.youtube.com/watch?v=vjQX17ECPCk

Cannondale Habit

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Prošlo je dosta vremena od kada smo u redakciji imali novi Cannondale. Ali sada je napokon stigao! Cannondale Habit Carbon 3.

Habit, kojeg ćemo imati priliku isprobati na obližnjoj stazi 120-milimetarski je full suspension, a svojom konstrukcijom i osobinama smjestio se u popularnu trail kategoriju.

Kutevima od 68° na vilici ne trudi se zalaziti na područje endura već se ograničio na XC i trail područje. Ovaj karbonac koristi Cannondaleovu Zero Pivot Seat Stay konstrukciju bez zgloba na stražnjem trokutu. Razlozi za to prema njihovim inžinjerima su veća čvrstoća stražnjeg kraja te ušteda na krajnjoj masi. Krakovi su tako napravljeni da imaju vertikalnu fleksibilnost dok se čvrstoća osjeti horizontalno - na pedaliranju  i udarcima s prepreka.

Lefty je uvijek zanimljivo vidjeti. Izaziva podijeljene reakcije, pa ju ili volite ili vam nikako ne sjeda. Ovdje imamo 2.0 verziju u aluminijskoj varijanti sa 120mm hoda. Straga je Rock Shoxov Monarch sa Debon Air povećanom komorom i ispeglanom krivuljom rada. Na pogonskom dijelu BB30 je još jedna od inovacija koju je Cannondale prvi uveo prije 15ak godina. Osovina promjera od 30mm osjetno utječe na masivnost pogonskog dijela i prijenos snage bez uvijanja. Sami pogon je iz vlastite proizvodnje  model Si sa FSA zupčanicima od 26-36 zubaca.

Ovdje treba spomenuti ostatak mehanike, koji se sastoji od Deore prednjeg i XT Shadow Plus stražnjeg mjenjača te SLX ručica.

Prvi metri na Habitu daju do znanja da je naglasak stavljen na upravljivost i brzinu umjesto na svladavanje velikih strmina. Dakle, svidio se vozačima, koji naginju natjecateljskom XC-u gdje se traži krutost i efikasnost u prijenosu snage. Agresivnost je dovoljno izražena na prednjem kraju dok je stražnji iznimno kratak i poslušan, ukopan u stazu i bez iznenađenja čak i na mokrim dijelovima. Predvidljiv stražnji kraj posljedica je i dobrog rasporeda težine u kombinaciji sa 50mm offsetom Leftya, 68 stupnjeva na vilici i 429mm chainstaya. Sve skupa rezultira živahnim biciklom, koji nudi mnogo zabave i stabilnosti. Lefty radi dobro, prednji kotač je precizan i bez ‘lufta’ no voljeli bismo imati polugicu za zaključavanje na volanu. Bez obzira na to usponi su pravi domaći teren za Habita. Nema odizanja prednjeg kraja niti proklizavanja stražnjeg ,pa je svaka radnja na njemu iznimno zabavna.

Uzevši u obzir cijenu (oko 3500 Eur) i opremu možemo zaključiti kako je karbonski Habit 3 potpuno opravdana investicija i osvježenje na tržištu. Cannondale je vrlo često imao prolaz kod nas, a mislimo da mu dani slave opet dolaze. 

Photo: Biker

Geometrija

Kut vilice (A) 68 °
Međuosovinski razmak (B) 1134 mm
Dužina cijevi sjedala (C) 440 mm
Kut cijevi sjedala (D) 74 °
Efektivna duljina gornje cijevi (E) 594 mm
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F) 429 mm
Veličina bicikla M

NOVOSTI

Napisano 24/03/2013, 19:46
sv-martin-na-muri-sajmeni-dani-2013 Staza pokrivena snijegom, ledom i blatom koje je nastalo zbog velike količine padalina, od sudionika utrke 2.kola Sajmenih dana 2013, izvlačila je maksimum. Izdržljivost, tehnika, i čista sirova volja, tjerala je natjecatelje dalje. Uz tako teške...
Napisano 03/07/2018, 07:49
moderna-xc-jurilica-nova-orbea-oiz-jos-bolja-i-brza-moderna-xc-jurilica-duzi-okvir-povecan-meduosovinski-razmak-otvoreniji-kut-vilice-i-dva-modela-100-mm-i-120-mm-hoda-orbea-oiz-je-cistokrvna-full-suspension-xc-jurilica-koja-je-kompletno-redizajnirana-za-moderna XC jurilica   Duži okvir, povećan međuosovinski razmak, otvoreniji kut vilice i dva modela - 100 mm i 120 mm hoda. Orbea Oiz je čistokrvna full-suspension XC jurilica koja je kompletno redizajnirana za 2019. godinu kako bi postala...
Napisano 17/08/2015, 15:00
okusajte-se-u-mtb-orijentaciji-u-okolici-zagreba Okušajte se u MTB orijentaciji u okolici Zagreba         Autor: Biker | Datum: 11. 08. 2015. Međunarodna treking utrka Jaskanski Vinski Treking petu godinu zaredom će se održati pod nazivom SPARKLING WINE...

RACING TEAM

Matej Žgalin
Tomislav Batarilo
Mario Tašić
Dominik Dubravčić
Ivana Mažar
Ivan Robić
Tomislav Vukadin
Dragan Mikulić - Mika
Danijel Tomas
Tomislav Mažar
Maja Mikulić

SPONZORI