Studio4web, web hosting, registracija domena 

Topovski udar iz Shimana

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Raditi tubeles, a nemati airshot zna često biti težak ili nemoguć zadatak.

Kod konverzije na tubeless ili kod zamjene traka, ventila ili mlijeka potrebno je gumu nakon toga nanovo i napumpati. Iako su vanjske gume danas manje više sve tubeless ready, zrak često prilikom inicijalnog pumpanja bježi van i gumu je nemoguće dovesti na tlak potreban da se guma pritisne uz rub obruča i time počne držati zrak. Problem se često javlja kod užih obruča na koje želimo staviti malo deblje gume čiji prsten koji treba sjesti na stranicu obruča bude malo deblji.

Na mjestu gdje se nalazi ventil guma ne može lijepo sjesti na obruč te konstantno pušta zrak toliko jako da ne možete napraviti ništa niti stiskanjem gume uz bočne zidove obruča. U tom slučaju od koristi postaje Airshot iz Shimana koji spada u PRO brand grupaciju. Airshot je u biti spremnik za komprimirani zrak koji se zatim na većem ventilu propušta kroz klasičnu cijev u ventil od kotača koji želimo napumpati. Airshot je izrazito jednostavno i kompaktno izrađen, od aluminijske legure što ga čini laganim i lako prenosivim. Bilo kojom kvalitetnijom pumpom za bicikl u Airshot se može nagurati zraka dovoljno za napumpati gumu do željenog pritiska. Ono gdje bi također ukazali na jedan od problema je lože ležanje gume na bočnicama obruča. Kada inicijalno napumpate gumu, ona sjedi na obruču kako se namjestila, ali ne sjedi jednako na svim dijelovima jer nije sjela do kraja. da bi sjela, potrebno ju je nekada napumpati daleko više od vrijednosti na kojoj ćete ju voziti.

Mi smo do sada pumpali na 4,5 bara pa nekada čak i do 5. Da bi to sve odradili sa airshotom, potrebno ga je napumpati preko 6 bara jer kad zrak krene prelaziti iz spremnika u gumu i kad ostale još 10ak posto zraka u spremniku, a ostali je prešao u sad već napumpanu gumu, tih deset posto vam treba, ali nema više dovoljan pritisak da napumpa gumu, Iz tog razloga je potrebno prijeći level u airshotu barem za 30 posto od željenog tlaka u gumi.

Ovo ćemo također demonstrirati kroz naše video materijale, a za sada se nadamo da smo vam pomogli pri odluci da li da se bacite u investiciju. Vrlo korisna stvar za sve one koji su na tubeless kotačima

NOVOSTI

Napisano 15/04/2013, 19:46
xco-i-xcp-premantura-2013 I ove godine, BK Dugo Selo Racing team imao je priliku stati uz bok najboljim svjetskim biciklistima. XCO Premantura Rocky Trails, izuzetno je cijenjena svjetska utrka koja se boduje za svjetski i hrvatski XCO kup, pa nije ni čudo da su na njoj i ove...
Napisano 01/08/2016, 13:57
cannondale-habit Prošlo je dosta vremena od kada smo u redakciji imali novi Cannondale. Ali sada je napokon stigao! Cannondale Habit Carbon 3. Habit, kojeg ćemo imati priliku isprobati na obližnjoj stazi 120-milimetarski je full suspension, a svojom...
Napisano 03/07/2018, 07:49
moderna-xc-jurilica-nova-orbea-oiz-jos-bolja-i-brza-moderna-xc-jurilica-duzi-okvir-povecan-meduosovinski-razmak-otvoreniji-kut-vilice-i-dva-modela-100-mm-i-120-mm-hoda-orbea-oiz-je-cistokrvna-full-suspension-xc-jurilica-koja-je-kompletno-redizajnirana-za-moderna XC jurilica   Duži okvir, povećan međuosovinski razmak, otvoreniji kut vilice i dva modela - 100 mm i 120 mm hoda. Orbea Oiz je čistokrvna full-suspension XC jurilica koja je kompletno redizajnirana za 2019. godinu kako bi postala...

RACING TEAM

Matej Žgalin
Dragan Mikulić - Mika
Dominik Dubravčić
Tomislav Vukadin
Ivan Robić
Tomislav Batarilo
Ivana Mažar
Tomislav Mažar
Mario Tašić
Maja Mikulić
Danijel Tomas

SPONZORI