Studio4web, web hosting, registracija domena 

Error in function saveImage: Could not save the output file '/home/bkdugos/public_html//wp/wp-content/uploads/2015/09/bic11_thumb299_161.jpg' as a jpeg.

Error in function saveImage: Could not save the output file '/home/bkdugos/public_html//media/images/article_images/67089921_2219528614783257_1028454546369675264_naid1600_thumb299_161.jpg' as a jpeg.

14. Dugoselska biciklijada 22.9.2019.

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Već 14. po redu Dugoselska biciklijada će se održati 22.9.2019. Nakon radnog sastanka odlučio je upravni odbor kluba u suradnji sa Turističkom zajednicom grada Dugo Selo. Očekuje se oko 300 biciklista, te dvije rute ona obiteljska ( cca 8 km)  i rekreativna ( cca 30 km ). Sve detalje oko biciklijade odnosno točnih ruta, vremena starta i prava nastupa ćemo objaviti ovdje i na našoj facebook web stranici kluba. Bez obzira na vremenske uvjete biciklijada će se održati. 

Novi Enduro !!!

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Svjetlo dana ugledao je novi Specialized Enduro

Svjetlo dana ugledao je novi Specialized Enduro
 

Kako izgleda i kakve novosti sa sobom donosi novi Specialized Enduro saznajte upravo sada!

Novi Enduro pretrpio je drastične promjene. Može se pohvaliti s impozantnih 170 mm hoda sprijeda i straga zbog čega ćete se njime, niz najstrmije padine, moći sjuriti nevjerojatnim brzinama a da pritom ostanete potpuno smireni! Novi Enduro potpuno je novi bicikl! Ne samo zbog više hoda već i zbog nove geometrije i novog izgleda i same suspenzije. Zbog svega navedenog iz Specializeda tvrde kako je novi Enduro još brži! Brži na spustu, ali i na usponu! Novi Enduro moći ćete kupiti u 4 različita modela, a moći ćete kupiti i samo S-Works ramu. Svi modeli dolaze s karbonskom ramom, a S-Works rama lakša je 250 grama od ostalih. Enduro_0601_Final-squashed (Copy).jpg (61 KB)

Nova geometrija, nova suspenzija, više hoda - više brzine

Ukoliko je brzina ono što vas veseli, onda su neravnine vjerojatno vaš najveći neprijatelj. Upravo one uzrokuju udare u vaše kotače, a samim time nagle trzaje osjetite i na vašim pedalama. Udari koje bi suspenzija trebala apsorbirati prenose se na okvir bicikla i na vas osobno što zasigurno utječe na vašu opuštenost i brzinu. U negativnom smislu. Upravo zato, a na temelju stečenog iskustva s Demo modelom, Specialized je na Enduro modelu prema naprijed gurnuo i povisio središte bicikla. Taj je potez dodatno minimizirao kretanje stražnjeg kotača. To bi na kraju krajeva trebalo rezultirati time da se sve sile i udari prouzrokovani neravninama prenose tamo gdje je i predviđeno - u suspenziju, a ne na vas.  

Enduro_0527_Final-squashed (Copy).jpg (103 KB)

Uglađenija i kontroliranija vožnja od početka do kraja

Specialized je na Enduru želio povećati osjetljivost na male udare o neravnine, a s druge strane poboljšati performanse i reakciju bicikla i na one velike. Po uzoru na novi Demo, Specialized je izmijenio dijelove povečajući pritom samu progresivnost bicikla. Ta promjena na Enduro modelu trebala bi omogućiti puno uglađeniju i kontroliraniju vožnju, ponajviše prilikom manjih ili većih udara o neravnine. To je ono čime se Enduro posebno ponosi.Enduro_0557_FInal-squashed (Copy).jpg (69 KB)

Što se pak tiče suspenzije Specializedov "in-house suspensio-tuning team" razvio je vlastitu suspenziju koja se idealno uparila s njihovim biciklom. Iako su mogli odabrati niz drugih opcija očito su se odlučili za teži put koji je na kraju urodio plodom. Novi Enduro opremljen je Rx Tune suspenzijom koja će omogućiti više kontrole na stazama koje ćete voziti u što ćemo se vjerujemo i sami uskoro uvjeriti.Enduro_0545_FInal (Copy).jpg (85 KB)

Želiš biti brz? Moraš biti nisko i moraš biti stabilan!

Brz možeš biti samo kada si nisko, samo kada ti je težište nisko i kada te upravo ono čini puno stabilnijim pri visokim brzinama. Novi sistem linkova koji je postavljen maksimalno nisko i maksimalno centralno na rami novom Enduru daju nevjerojatan osjećaj.Enduro_0455_Final-squashed (Copy).jpg (93 KB)

Uravnotežena krutost sprijeda i straga

Specialized nije namjeravao stvoriti najtvrđi bicikl na tržištu. Upravljanje takvim biciklom bila bi noćna mora. Specialized smatra kako nije bitna maksimalna, već uravnotežena krutost! Ako je prednji kraj previše "flexy", bicikl neće biti dobar. Ako je pak stražnji kraj bicikla prekrut bicikl ponovno neće biti dobar niti će dobro držati, kako u zavojima tako i na tehničkim dijelovima. I to bez obzira koliko dobru suspenziju imali na njemu. U Specializedu su stoga podesili karbon na Enduro modelu kako bi pružio idealnu ravnotežu krutosti, sprijeda i straga i to posebno za svaku veličinu rama. Stražnji kraj bicikla 12% je krući od prethodne 29" verzije istog modela, dok je prednji kraj identičan.Enduro_Madeira_2019_68I1955 (Copy).jpg (135 KB)

Odabir veličine rame u ovisnosti o stilu vožnje

Specialized je novi Enduro model zamislio kao duži i niži bicikl koji će zahvaljujući svojom uravnoteženosti i osjećaju poboljšati kontrolu biciklista na strmim spustevima i pri visokim brzinama. Enduru je pritom povećan kut sjedala kako bi se poboljšao položaj pedaliranja bicikla, ali i skraćena cijev sjedala kako bi se oslobodio prostor veći hod za droper cijev sjedala. Rezultat svega je predvidljiv bicikl koji će vas poštedjeti neugodnih situacija na terenu koji ste podcijenili.Enduro_Madeira_2019_68I0816 (Copy).jpg (301 KB)

Ništa manje bitna je i spoznaja da je Specialized omogućio odabir veličine rame u ovisnosti o vašem stilu vožnje (op.a. Style Specific Sizing) umjesto u ovisnosti o visini prepona. Želite li bicikl s kraćim međuosovinskim razmakom i bicikl s kojim ćete se moći igrati na malom prostoru? Nema problema, uzmite manju veličinu rame. Želite li pak bicikl s većom stabilnosti pri većim brzinama? Još manji problem, uzmite veću veličinu rame. Umjesto dosadašnjih S, M, L i XL veličina rame sada ćete moći birati između S2, S3, S4 ili pak S5 veličine.Enduro_Madeira_2019_68I3658 (Copy).jpg (203 KB)

Veći kotači, veća brzina

Veći kotači održavaju zamah bolje od manjih kotača, posebno na tehničkim dijelovima staza. U Specializedu su svjesni činjenice kako više zamaha znači i više brzine. Razlog je to što su se odlučili za 29" kotače na novom Enduro modelu. U kombinaciji s 170 mm hoda suspenzije novi Enduro predstavlja uistinu pravu raketu.

Puno toga smo napisali pa je red dotaknuti se i cijena. Procjena je da će najjeftiniji Enduro Comp stajati otprilike 4,410$, dok će se za S-Works izvedbu morati izdvojiti oko 9,510$. Elite i Expert model stajati će otprilike 5,210$ odnosno 6,510 dolara. S-Works ramu moći ćete nabaviti za otprilike 3,200$.Enduro_0906_Final (Copy).jpg (91 KB)

Photo: Specialized

Nacionalno XCO Prvenstvo Hrvatske

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Dugo Selo ima prvaka i viceprvaka, a to su  Toni Mikulić prvak u kategoriji U7, dok je Luka Dragičević viceprvak u kategoriji ispod 9 godina. A Luku su samo sekunde dijelile da postane prvak Hrvatske. No nećemo žaliti u kup natjecanju imamo velike šanse za prvo mjesto u istim kategorijama. 

Težak i Meštrić i dalje nedodirljivi

Težak i Meštrić i dalje nedodirljivi
 

Proteklog vikenda održano je XCO Nacionalno prvenstvo Hrvatske za 2019. godine na kojoj su naslove najboljih ponovno obranili Gorana Težak i Matija Meštrić.

Najznačajnija domaća utrka u godini zasigurno je utrka koja odlučuje o tome tko će do kraja iste nositi majicu najboljeg domaćeg XCO natjecatelja. Čast organizacije utrke najvišeg ranga ove je godine dobio i opravdao BK Osijek 2010 koji je natjecateljice i natjecatelje svih uzrasta ugostio na odlično pripremljeno stazi i utrci XCO Banovo brdo – Popovac.67171268_2219530471449738_3057572043902943232_n.jpg (205 KB)I dok su prošlogodišnji prvaci Hrvatske na mjesto odluke stigli pod opterećenjem i razmišljanjima na koji način obraniti naslov, konkurencija im je pak željela maksimalno pomrsiti račune. I moramo priznati da ove godine baš i nije imala previše uspjeha. 
Uzmemo li u obzir primjerice najbolju, elite, kategoriju ženskih i muških natjecateljica jasno je da su najbolji za 2019. godinu oni koji su najbolji bili i u 2018. godini. Gorana Težak (Adrenalina Giant MTB Team) i Matija Meštrić (BK Maraton Beciklin) s velikom su zalihom minuta ušli u cilj u odnosu na najbolje konkurente. "U pravilu za ovu utrku sam više odmarao nego trenirao. Odradio sam Nacionalno prvenstvo na cesti kao dobru trening utrku, a poslije nje sam se vozio i guštirao. I super rezultat je tu" izjavio je novi-stari prvak Hrvatske Meštrić i dodao:
"Staza je bila super, jako dinamična a ujedno je tražila i punu koncentraciju i razmisljanje. Vrijeme nas je poslužilo, nije bilo kiše a ja volim kad je toplo pa me nije smetala ni visoka temperatura zraka. Konkurencija je bila dobra, ali sam od starta napao te sam održao tempo koji sam si zacrtao do samog kraja. Nisam mislio da ću imati toliko prednost pred drugim ali dobro sam se osjećao cijelu utrku na čemu zahvaljujem i treneru Rogini. Sad fokus stavljam na Europsko prvenstvo!"

67716887_2219530351449750_2043375663674556416_n.jpg (172 KB)Težak se najbliže (op.a. na nešto više od 10 minuta) približila Ema Filipović (BK Biker Giant). Trećeplasirana Maja Bonačić (BK Ciklus) zaostala je gotovo 25 minuta za Težak koja je tako kući otišla s tko zna kojim naslovom po redu. 
Staza je bila odlično pripremljena, vrlo tečna i tehnički ne previše zahtjevna, s dosta uspona i super zanimljivim spustevima“ izjavila je za Biker Gorana i potom se osvrnula na uvjete i tijek same utrke: „Više od pola staze je u šumi pa vrućina nije zadavala previše problema. Ja sam pak od početka krenula u nekom svom ritmu koji sam održala do samog kraja. Konkurencija nije bila jaka ali sve pohvale curama koje su startale utrku! Zbog poslovnih obveza i nedostatka sati treninga ove se godine mučim s formom ali očito su godine treniranja učinili svoje pa sada ubirem plodove minulog rada!“.67749298_2219529011449884_690312660213825536_n.jpg (167 KB)Meštrić je pak imao nešto teži zadatak i nešto težu konkurenciju u muškoj elite kategoriji međutim u odnosu na prošlu godinu dečki su se samo zamijenili na drugoj i trećoj poziciji. Ove godine drugoplasirani je bio Silvije Tomac (BK Biker Giant) dok je trećeplasirani bio Anthony Bilić (Adrenalina Giant MTB Team). I Tomac i Bilić nisu baš loši natjecatelji i natjecatelji bez iskustva međutim Meštrić je očito ove godine pogodio s formom. Zasluge što je Meštrić došao do trećeg naslova prvaka u 2019. godini (op.a. prvak je Hrvatske još u disciplini ciklokros i XCM) zasigurno ima i njegov novi trener Radoslav Rogina.67104411_2219529034783215_8624433530258063360_n.jpg (217 KB)Stjepan Hunjak (BK Mura Avantura) u juniorima je također došao do naslova potvrdivši svoju odličnu formu tijekom sezone, baš kao i Karmen Škiljić (BBK Pakoštane) kojoj je za vratom puhala Larisa Bošnjak (BBK Šišmiš Samobor).
Njezin pak brat Fran Bošnjak (BBK Šišmiš Samobor) još je jednom demonstrirao svoju dominaciju na stazi. Šest minuta zaostatka za drugoplasiranog Ivana Peruška (BK Axa), koji je sve samo ne loš natjecatelj, dovoljno govori o njegovoj nadmoći. Peruško se pak za drugo mjesto izborio savladavši na stazi Mihaela Krobota (BK Mura Avantura).67083332_2219529461449839_5376633734093078528_n.jpg (167 KB)Među juniorkama, očekivano i nadmoćno je do pobjede stigla Anja Nadu (BK Montes) koja je svoju vitrinu pehara i medalja dodatno popunila.
Ponovno su nas na stazi razveselili najmlađi natjecatelji među kojima su se oni najbolji naravno okitili naslovima najboljih. Dora Ćoga Spasovski (BK Montes) i Noa Antolović (BGK Tuškanac) to su učinili u kategoriji do 15 godina, Mirta Pušec (BK Montes) i Erik Vorkapić (BK Grobnik) u onoj do 14 godina, a Lena Nadu (BK Montes) i Erik Antolović (BGK Tuškanac) u onoj do 13 godina. Napeto je bilo u kategoriji do 11 godina gdje su sekunde ipak bile na strani Maše Klarić (BBK Orlov krug) i Tonia Miluna (BGK Tuškanac), a do naslova prvakinje i prvaka Hrvatske u kategoriji do 9 godina nešto su lakše stigli Iva Dominiković (BK Metković) i Jan Horvat (BBK Šišmiš Samobor). Najmlađi prvak Hrvatske u kategoriji do 7 godina je Toni Mikulić (BK Dugo Selo 2001).67364633_2219529131449872_1190301107495108608_n.jpg (269 KB)Za razliku od njega, Ćiro Gomojić (BK MTB Istra – Pazin) najstariji je prvak Hrvatske i to u kategoriji Veterana D. Zoran Perić (BK Kairos), Ivica Mesarić (BBK Orlov krug) i Marko Žnidarić (BK Mura Avantura) prvaci su pak u kategorijama Veterani C, B i A.
Među rekreativcima najbolji je bio Denis Brandis (BK Osijek 2010) dok je u kategoriji Sport najbrži bio Alen Tomašev (BK Crikvenica), natjecatelj čiji rezultati u mlađim starosnim kategorijama su bili itekako obećavajući.67162634_2219529784783140_8507411073194786816_n.jpg (123 KB)

Photo: BK Osijek 2010

 

 

NOVOSTI

Napisano 01/10/2012, 17:47
prikupljanje-donacija-za-bolnicu-gornja-bistra Dječja bolnica Gornja Bistra Pomislit ćete da u ovom dvorcu žive princeze i prinčevi, dobre vile ih dvore a podanici im se klanjaju. I biti ćete im zavidni. Istina je, gotovo 80 ljudi radi svakodnevno sve umjesto njih. Podižu ih jutrom, presvlače im...
Napisano 11/02/2020, 11:50
skola-biciklizmaŠkola biciklizma, za sve osnovno školce i predškolce odnosno od godine rođenja  2006.  do 2014.  Dva puta tjedno  150 kn mjesečno Treninzi u dvorani i na biciklima.  Utrke se održavaju po cijeloj...
Napisano 01/08/2016, 13:57
cannondale-habit Prošlo je dosta vremena od kada smo u redakciji imali novi Cannondale. Ali sada je napokon stigao! Cannondale Habit Carbon 3. Habit, kojeg ćemo imati priliku isprobati na obližnjoj stazi 120-milimetarski je full suspension, a svojom...

RACING TEAM

Tomislav Vukadin
Ivana Mažar
Dominik Dubravčić
Tomislav Batarilo
Danijel Tomas
Ivan Robić
Matej Žgalin
Maja Mikulić
Mario Tašić
Tomislav Mažar
Dragan Mikulić - Mika

SPONZORI