Studio4web, web hosting, registracija domena 

MTB DJEČJA LIGA DUGO SELO

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

U organizaciji našeg kluba, BK Dugo Selo 2001, organiziramo dječju brdskobiciklističku ligu. Liga se održava u 4 kola, prvo kolo 4.5.2019 u 16:00 sati te svakih 7 dana do finala 25.5.2019. 

NAGRADNI FOND IZNOSI 3.000 kn za sve kategorije proporcionalno raspoređeno.

Pranje bicikala je osigurano. Parking je vrlo velikog kapaciteta.

Adresa starta je ulica Đure Dubenika,  10370 Dugo Selo

Utrka se ne otkazuje u slučaju lošeg vremena.  

Niže se nalazi raspis

RASPIS

 Za sve sudionike je obvezna privola roditelja koja se potpisuje na startu ili se može isprintati ovdje i donijeti na utrku. 

PRIVOLA

 

Rezultati 1. kolo

https://www.vivasport.hr/liga2019/dugoselskaliga%202019%20REZULTATI%20PRVO%20KOLO.pdf

Rezultati 2. kolo

https://vivasport.hr/liga2019/dugoselskaliga2019REZULTATIDRUGOKOLO.pdf

Rezultati 3.kolo 

http://vivasport.hr/liga2019/dugoselskaliga 2019 REZULTATI TREĆE KOLO.pdf

Rezultati Ukupno

https://www.vivasport.hr/liga2019/dugoselskaliga2019ukupno.pdf

 

 

Nova Orbea Oiz - još bolja i brža moderna XC jurilica

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

moderna XC jurilica

Nova Orbea Oiz - još bolja i brža moderna XC jurilica
 

Duži okvir, povećan međuosovinski razmak, otvoreniji kut vilice i dva modela - 100 mm i 120 mm hoda.

Orbea Oiz je čistokrvna full-suspension XC jurilica koja je kompletno redizajnirana za 2019. godinu kako bi postala jedan od najbržih i najlakših bicikala u kategoriji. Najbitnije novosti su odabir hoda suspenzije od 100 ili 120 mm te mogućnost postavljanja dvije boce za vodu unutar okvira. 2018-06-06 ORBEA OIZ-8444.jpg (43 KB)Kratki pregled novosti na Oizu:
•   “Two Stroke” dizajn znači da isti okvir može biti korišten sa 100 mm ili sa 120 mm hoda,
•   “Inside Line” kompletno interno proveden bužir zaključavanja zadnje Fox suspenzije,
•   dvije boce za vodu stanu unutar okvira bicikla (op.a. veličina M pa na gore),
•   komplet karbonski OMR okvir,
•   enduro BO ležajevi okvira,
•   okvir je kompatibilan sa dropper cijevi sjedala,
•   mogućnost individualizacije putem Orbea MyO programa,
•   okvir je kompatibilan samo sa 1X sisteima (op.a. nema mogućnost montiranja prednjeg mjenjača).
Potpuno novi, redizajnirani okvir je sada izrađen od Orbea OMR (op.a. Orbea Monocoque Race) karbona. Naprednom upotrebom vakuma prilikom konstrukcije okvira miču se sve nepravilnosti i zrak između slojeva te ga na taj način dodatno učvršćuju. Ova tehnologija se koristi uglavnom u avio industriji zbog visokih troškova ali i u high-end Orbea okvirima.DSCF7656.jpg (76 KB)Jedan od jedinstvenih aspekata novog Oiza je mogućnost postavljanja shocka u dimenziji 190x40mm ili

190x45mm i na taj način Oiz ima ili 100 mm ili 120 mm hoda. To je novi “Two Stroke” sistem razvijen za 2019. godinu. Klackalica zadnje suspenzije isto ima zanimljiv naziv - “Fiberlink” - radi se o laganom, samo 59 grama teškom komadu karbona. Orbea UFO sistem odbacuje ležaj kod zadnje osovine kotača da bi se uštedilo na težini i dobilo na čvrstoći okvira. Čak je i S veličina dostupna s 29” kotačima (opcija je i 27.5”), dok su ostale M-L-XL dostupne samo s 29” kotačima. Sam okvir je težak 1600 grama. 2018-06-06 ORBEA OIZ-7565.jpg (78 KB)Okvir je kompatibilan samo sa 1X sistemima, svi bužiri su kompletno interno provedeni i kompatibilan je sa dropper cijevi sjedala. U ekskluzivnom partnerstvu s Foxom izrađen je poseban sistem zaključavanja zadnje suspenzije naziva “Inside Line”. Zbog tog interno provedenog bužira okvir je potpuno “čist” te je moguće postaviti dvije boce za vodu unutar okvira.

Orbea MyO individualizacija je uvedena sa cestovnim modelima, a sad je moguća i za odrđene MTB modele pa tako i za novi Oiz. Pruža mogućnost odabira boje okvira i komponenata po narudžbi.OIZ_2019_FondoGris.jpg (20 KB)Nova Orbea Oiz će biti dostupna od mjeseca rujna, a za sva pitanja u vezi cijena i rokova isporuke javite se u Keindl Sport na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na telefon 01 3877 448. Detaljni pregled i sve specifikacije.

Topovski udar iz Shimana

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Raditi tubeles, a nemati airshot zna često biti težak ili nemoguć zadatak.

Kod konverzije na tubeless ili kod zamjene traka, ventila ili mlijeka potrebno je gumu nakon toga nanovo i napumpati. Iako su vanjske gume danas manje više sve tubeless ready, zrak često prilikom inicijalnog pumpanja bježi van i gumu je nemoguće dovesti na tlak potreban da se guma pritisne uz rub obruča i time počne držati zrak. Problem se često javlja kod užih obruča na koje želimo staviti malo deblje gume čiji prsten koji treba sjesti na stranicu obruča bude malo deblji.

Na mjestu gdje se nalazi ventil guma ne može lijepo sjesti na obruč te konstantno pušta zrak toliko jako da ne možete napraviti ništa niti stiskanjem gume uz bočne zidove obruča. U tom slučaju od koristi postaje Airshot iz Shimana koji spada u PRO brand grupaciju. Airshot je u biti spremnik za komprimirani zrak koji se zatim na većem ventilu propušta kroz klasičnu cijev u ventil od kotača koji želimo napumpati. Airshot je izrazito jednostavno i kompaktno izrađen, od aluminijske legure što ga čini laganim i lako prenosivim. Bilo kojom kvalitetnijom pumpom za bicikl u Airshot se može nagurati zraka dovoljno za napumpati gumu do željenog pritiska. Ono gdje bi također ukazali na jedan od problema je lože ležanje gume na bočnicama obruča. Kada inicijalno napumpate gumu, ona sjedi na obruču kako se namjestila, ali ne sjedi jednako na svim dijelovima jer nije sjela do kraja. da bi sjela, potrebno ju je nekada napumpati daleko više od vrijednosti na kojoj ćete ju voziti.

Mi smo do sada pumpali na 4,5 bara pa nekada čak i do 5. Da bi to sve odradili sa airshotom, potrebno ga je napumpati preko 6 bara jer kad zrak krene prelaziti iz spremnika u gumu i kad ostale još 10ak posto zraka u spremniku, a ostali je prešao u sad već napumpanu gumu, tih deset posto vam treba, ali nema više dovoljan pritisak da napumpa gumu, Iz tog razloga je potrebno prijeći level u airshotu barem za 30 posto od željenog tlaka u gumi.

Ovo ćemo također demonstrirati kroz naše video materijale, a za sada se nadamo da smo vam pomogli pri odluci da li da se bacite u investiciju. Vrlo korisna stvar za sve one koji su na tubeless kotačima

NOVOSTI

Napisano 01/04/2013, 19:46
bk-dugo-selo-sajmeni-dani-2013 Iako je prognoza najavljivala miran dan bez kiše i bilo kakvih padalina, XCO staza u Dugom Selu nije štedila natjecatelje koji su sudjelovali u 3.kolu lige Sajmeni dani 2013.   Nevjerojatno teški uvjeti na stazi, voda, duboko blato, klizavi...
Napisano 30/06/2012, 21:45
gosti-iz-saint-simonea Gradonačelnik Vlado Kruhak i njegov zamjenik Ivan Gereci jučer su primili uvažene goste iz Francuske koji su do Dugog Sela stigli na biciklima iz kantona Saint-Simone. Četrnaest biciklista i njihova logistička pratnja predvođena predsjednikom Odbora...
Napisano 15/08/2017, 08:58
put-sarana Put šarana - jedna utrka, dva doživljaja   Tea Đurek donosi izvještaj sa 9. kola Slavonsko brdsko-biciklističke lige - GIANT, odnosno utrke XCO Put šarana 2017. koja se proteklog vikenda održala u Virovitici! Subota...

RACING TEAM

Tomislav Vukadin
Matej Žgalin
Maja Mikulić
Tomislav Batarilo
Danijel Tomas
Ivan Robić
Ivana Mažar
Dragan Mikulić - Mika
Dominik Dubravčić
Mario Tašić
Tomislav Mažar

SPONZORI