Studio4web, web hosting, registracija domena 

Error in function saveImage: Could not save the output file '/home/bkdugos/public_html//media/images/article_images/20170820_152948_resizedaid1146_thumb299_161.jpg' as a jpeg.

Fužine

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Fužine2Sea - BIKER INSPEKCIJA

Fužine2Sea - BIKER INSPEKCIJA
4 fotografija
 

Biker je na teren poslao svoja dva inspektora koji su se zaustavili u Fužinama i provjerili najtežu stazu utrke Fužine2Sea koja vas s nestrpljenejm očekuje za točan tjedan dana! O svemu detaljnije u nastavku!

Husqvarna Adria Bike Series '17 nastavlja se posljednjeg vikenda u mjesecu kolovozu! Naime, Fužine, odnosno maleno i poprilično bajkovito mjesto najpoznatije po ne tradicionalnom ispračaju Stare i proslavi Nove godine, upravo tada biti će domaćin utrke koja je protekle godine doživjela svoju premijeru.  Radi se naravno o utrci Fužine2Sea!

"Ideja o utrci sazrijevala je neko vrijeme i kada smo zaključili da je Hrvatska MTB scena spremna za još nekoliko utrka u kalendaru krenuli smo razmišljati o realizaciji. Fužine, Gorski Kotar i cijelo zaleđe Crikvenice pružaju idealnu podlogu za brdski biciklizam, a koncept da u jednom danu startate iz "planina" i dohvatite more te se vratite nazad zvuči vraški interesantno. Kada smo to osvijestili pokrenuta je realizacija utrke Fužine2Sea, a koja je danas dio Husqvarna Adria Bike Seriesa" za uvod nam je ispričao Igor Rulj.

On, ali i preostali članovi Adria Bike ekipe potrudili su se da utrka Fužine2Sea ponudi za svakoga po nešto. Tako će, prema najavama, na svoje doći biciklisti kojima će ovo biti prvo MTB iskustvo, ali i oni koji u nogama imaju popriličan broj kilometara. Fužine2Sea nude bogat program koji će se odvijati na četiri različite staze. Najkraća staza biti će ona u dužini 15 kilometara na kojoj ćete morati savladati ukupno 202 metra uspona. Nešto zahtjevnija staza pak biti će ona dužine 33 kilometra sa ukupno 600 metara uspona.

I dok će jednu od prve dvije staze prije svih odabrati oni manje iskusniji i sa manje kondicije, posljednje dvije, ujedno i najduže,staze, namijenjene su za one bicikliste kojima vožnja na dva kotača dulja od dva sata nije nepoznanica. Classic staza naime dužine je 56 kilometara i nudi 1200 metara uspona, a Epic, odnosno najteža staza, počastiti će vas sa ukupno 82 kilometra i čak 2200 metara uspona! Kako bi na najbolji mogući način saznali što bicikliste očekuje upravo na posljednjoj, Epic stazi, na start u Fužine poslan je najjači sastav Biker inspekcije! U nastavku stoga pročitajte i pogledajte kako se na stazi proveo Bikerov dvojac, od kojih jedan posjeduje dovoljno kondicije i iskustva, dok drugog obilježava malo više iskustva u odnosu na trenutno stečenu kondiciju.

 

"Što se tiče staza i istraživanja istih uoči organizacije utrke, rado poslušamo inpute i domaće savjete ali načelno volimo sami proći staze, provjeriti alternative i izabrati ono što mislimo da je najbolje za utrku" uoči odlaska na stazu dodao nam je Rulj, dok smo na parkiralištu hotela Bitoraj**** posljednji put provjeravali opremu i bicikle. Inače, hotel Bitoraj**** jedan od je hotela sa Adria Bike licencom što znači da je u potpunosti "bike friendly" i da pruža sve usluge potrebne biciklistima. U to smo se uvjerili istoga dana u nekoliko navrata, ali o svemu u tekstu kasnije.

Nakon priprema krenuli smo prema mjestu starta utrke koje se nalazi tik uz samo jezero u Fužinama, odnosno na njihovu središnjem mostu. Staza nas je potom vodila uz samo jezero, po širokom i poprilično brzom makadamskom putu koje inače služi kao šetnica i sa kojega puca predivan pogled na jezero ali i na sami grad te okolno zeleno bogatstvo. Treba li posebno napominjati da je mjesto starta logično odabrano i da u Fužinama vjerojatno nema bolje mjesta za start jedne biciklističke utrke?

Prvi dio staze nema niti jednog uskog grla tako da do većih zastoja i kočenja nakon samog starta ne bi trebalo doći. U prvih osam kilometara teren je blago valovit i prožet sa nekoliko ne prezahtjevnih hupsera na kojem se vrlo lako velike grupe biciklista mogu prelomiti na nekoliko manjih. Između devetog i desetog kilometra počinje prvi duži uspon čija podloga je na prvom dijelu jako dobar asfalt, a drugim dijelom kombinacija šumskog i makadamskog širokog puta.

Nakon prvih dvadesetak kilometara bicikliste očekuje prvi ozbiljniji spust po šumi u kojem će svakako trebati dobro paziti, jer na stazi se nalazi poveće kamenje na koje će se upecati oni nesmotreni. Valja istaknuti kako prvi spustevi na stazi nisu tehnički zahtjevni, međutim malo veća brzina može itekako dovesti do pada stoga se na tim dijelovima preporuča pojačani oprez. Između tridesetog i četrdesetog kilometra staza donosi kombinaciju različitih podloga, ali i konfiguracija terena. Možete stoga očekivati izmjene asfaltne podloge sa šumskim ili pak makadamskim putevima koje ćete većinom pronaći na kraćim i većinom srednje strmim hupserirma.

Zanimljivo, od starta pa kroz cijelo vrijeme vožnje moći ćete uživati u prekrasnom krajoliku, bojama i prirodnim ljepotama Gorskog kotara, ali i gustim šumama čije krošnje će vas štititi od sunčevih zraka. Temperatura je za naše inspekcije bila idealna za vožnju, a imali smo i dovoljno vremena za uživanje u predivnimi pejzažima kojima smo prolazili. Naravno, cijelo vrijeme vožnje postoji i mogućnost susreta sa životinjama, većinom srnama, vjevericama, divljim konjima ili ne daj Bože medvjedima koji su nas ovoga puta zaobišli. Ili mi njih? 

Nakon četrdeset kilometara od starta uslijedio je završni spust prema moru, odnosno Crikvenici. Spust je fizički, ali i tehnički poprilično zahtjevan, prije svega zbog grubog terena i kamenja koji od biciklista zahtjeva potpunu koncentraciju i izdržljivost u gornjem dijelu tijela, posebice leđima i rukama. Konstantne i poprilično snažne vibracije koje se s prednjeg kotača prenose na volan tijekom cijelog spusta nekima će možda predstavljati problem pa je možda bolje na spust krenuti lakšim ritmom, ili pak na nekim od lakših dijelova usporiti i uzeti pauzu.

Tu prije svega mislimo na one koji na utrci neće ganjati sekunde. Valja istaknuti i to kako je spust na pojedinim dijelovima širok, ali na pojedinim dijelovima njegova širina ne ostavlja prostora za pretjecanje biciklista ispred vas pa se i svaka greška skupo plaća. Uz malu širinu staze probleme bi vam potencijalno moglo stvarati i veliko i opasno kamenje na i uz samu stazu. Osjetili smo to i na vlastitoj koži gotovo na samom kraju tog spusta kada je jedan od nas, u ovom slučaju onaj spremniji, na najužem i najtežem dijelu, zbog nepažnje pao zaustavivši se na opasnom kamenom suhozidu. Na svu sreću posljedice su samo materijalne, pa će tako uoči nedjeljne utrke morati zamijeniti samo vlastito sjedalo. Zahvaljujemo se ovom prilikom članovima biciklističkog kluba Crikvenica, a posebno njihovom članu Grši Mataiji koji nam je posudio sjedalo kako bi ostatak staze mogli odvoziti do kraja.

Nakon spuštanja do Crikvenice uslijedio je povratak prema Fužinama koji započinje vožnjom uz rijeku Dubračinu koja je nastavak rijeke Ličanke. Imajući u vidu gotovo pedeset kilometara u nogama imamo osjećaj da bicikliste tek tada očekuju prava uzbuđenja! I čini nam se da nismo u krivu. Dapače. Prvo uzbuđenje slijedi odmah po izlasku iz Crikvenice, a dolazi nam u obliku dugog uspona. Svi oni koji precijene svoju trenutnu formu uvijek mogu u Crikvenici kupiti metlu i sa istom se vratiti doma, a oni drugi morati će stisnuti zube i odraditi po nama najteži dio staze.

Prvi dio uspona u dužini desetak kilometara gotovo u potpunosti je asfaltne podloge. Za neke će ovo biti olakotna okolnost jer tako zahtjevan i strm uspon zasigurno je lakše voziti na asfaltnoj nego makadamskoj podlozi. Za druge će ovaj dio možda predstavljati najmonotoniji dio staze jer osim konstantnog upiranja u pedale taj dio ne pruža gotovo nikakvu dinamiku vožnje. Međutim, sigurni smo u jedno. Svima će uspon biti ljepši jer će gotovo tijekom cijelog uspona sa svoje lijeve strane moći uživati u pogledu na more i mjesta u njegovom okruženju! Ne čudi stoga što je organizator odabrao upravo ovu rutu jer svi oni kojima će biti dosta vožnje uzbrdo vrlo jednostavno mogu stati i uživati na jednom od brojnih vidikovaca uz samu stazu.

Po dolasku na vrh dugog i najtežeg uspona na utrci biciklisti će do kraja uživati na stazi čija podloga je kombinacija makadama i asfalta. Bicikliste tada očekuju kratki i ne prezahtjevni hupseri, ali i brzi široki spustevi. Međutim i ovdje valja biti oprezan jer zbog nagomilanog umora će vam i najmanji uspon ili spust biti teži nego što uistinu i je. Taman kad pomislite da ste došli blizu cilja ugledavši mjesto Lič, staza će vas naglim zavojem ponovno odvesti na okolni i strmi put prema Fužinama. Tim ćete putem koji je na početku asfaltni, a kasnije prelazi u makadamski, voziti po još nekoliko kratkih ali sada već za noge bolnih hupsera. Zadnji dio staze prema Fužinskom jezeru trebao je donijeti uživanje u obliku šumskih puteva, međutim zbog šumarskih radova isti nismo uspjeli u potpunosti odvoziti. Mišljenja smo da će ekipa Adria Bikea i njihov strateški partner Husqvarna najviše posla do utrke imati upravo na ovom dijelu. Osim ako se taj dio neće u potpunosti izmijeniti.

Za ovakav, malo jači turistički, oblizak Epic staze Bikerovom je dvojcu trebalo gotovo šest sati, a vremenski uvjeti na stazi bili su nam gotovo idealni. Na startu u 9 sati ujutro temperatura zraka iznosila je ugodnih 22 stupnja Celzijeva, a kako smo se približavali moru ona se penjala na maksimalnih, ali itekako podnošljivih, 34 koliko je pokazivao naš Garmin Edge 820. Kako se vrijeme na drugom dijelu staze postepeno pogoršavalo, naoblaka, a potom i blaga kišica utjecali su na to da je i temperatura pala na ugodnih 20 stupnjeva Celzijeva. Ono što je itekako bitno odlučite li se voziti ovu stazu je da sa sobom ponesete dovoljne količine pića i hrane. Bez obzira na feed zone koje će biti postavljene tijekom utrke sa sobom je uvijek bolje imati pola litre pića više nego manje. Ako pak ovu stazu odlučite voziti mimo utrke iza sebe slobodno prikopčajte cisternu! Vode nema u blizini, osim ako ju od jurnjave ili umora nismo promašili!

Prvu Bikerovu inspekciju završili smo oporavkom u restoranu hotela Bitoraj****. Naime, nismo mogli zaobići domaće specijalitete Goranskog kraja i nagraditi se za uspješno odvoženu stazu. Nije nam bila dovoljna juha sa domaćim vrganjima, pohani žablji krakovi i jelenji odrezak pripremljen u umaku od brusnica, već smo morali isprobati i desert, odnosno domaću štrudlu sa borovnicom!

Svi vi koji se pripremate na utrku Fužine2Sea slijedeći vikend, a pogotovo vi koji vozite Classic ili Epic stazu dobro provjerite ispravnost vlastitog bicikla. Ne zaboravite provjeriti da li su vam svi dijelovi dovoljno pritegnuti i radi li vam bicikl ispravno. Bicikl ćete na ovom nimalo jednostavno terenu staviti u poprilično iskušenje stoga ga valja na vrijeme i kvalitetno pripremiti. Bila bi prava šteta da vam doživljaj vožnje na ovoj bajkovitoj utrci pokvari primjerice loše pripremljen bicikl. Ukoliko pak ne posjedujete stručno znanje i iskustvo u sličnim poslovima, stručnu pomoć za svoj bicikl potražite u nekom od biciklističkih dućana. Zašto primjerice ne odabrati jedan od partnera utrke Husqvarna Adria Bike Series - Rog Joma, Giant Hrvatska ili pak Keindl Sport? Ako su naše informacije točne, a vjerujemo da jesu, još uvijek se stignete prijaviti na utrku Fužine2Sea! Nadamo se da su vam informacije iz prve ruke itekako koristile i da ćete se kvalitetno pripremiti na sve što vas čeka! Detalje o utrci još jednom svakako proučite na internet stranici organizatora!

Zaključak Tomislava Katalenića:

"Osobno sam ljubitelj dugih maratona pa mi ovakav profil staze itekako odgovara. Što se pak same podloge tiče, volio bih da se u drugom dijelu vozi manje po asfaltu, a više po makadamu ili šumskom terenu. Međutim, s obzirom imam iskustva s nekih većih maratona i izvan Hrvatske mogu slobodno reći da staza ovog maratona ima profil kakav ćete najčešće doživjeti odlučite li se za odlazak na neku od utrka primjerice u Italiji, Austriji... Međutim, zasigurno najveća prednost ovog maratona u odnosu na sve ostale prekrasna je priroda kojom maraton prolazi i zato ću se na ovu stazu ponovno vratiti već slijedeće nedjelje!"

Zaključak Velimira Kokota:

"Najduža staza nije namijenjena za bicikliste koji na bicikl sjedaju dva ili tri puta godišnje! Iako im tako na početku možda i ne bi izgledalo, prije svega zbog ljepote i pitomog krajolika, njihovoj patnji ne bi bilo kraja. Patnja bi svakako bila najveća na spustu prema Crikvenici ili na usponu nakon iste. Na tim bi se dijelovima borili za vlastiti opstanak. Međutim, svi oni biciklisti koji su redovito na biciklu i koji su psihički jaki, na utrci Fužine2Sea mogu očekivati puno. Najduža i najteža staza u obilnoj će vam mjeri omogućiti nevjerojatno bogatstvo prirode, ali i različitih vrsta terena. Svi oni koji su spremni suočiti se sa time, ali prije svega sa samim sobom, na ovu su stazu dobrodošli! Nagrade za dolazak na ovu stazu možete očekivati gotovo svakim okretajem pedala, a najviše ćete nagrada primiti u obliku predivnih pejzaža, nevjerojatnih pogleda ali i nezaboravnoj vožnji od srca Gorskog kotara do mora kroz gustu šumu koja će vlastitim krošnjama iznad vas stvoriti bajkovit tunel. Od mora pak do povratka u Fužine spasiti vas može samo Vakula i Svevišnji sa neba. U protivnom biti ćete osuđeni na brzo tamnjenje! I na kraju, najvažnije! Fužine2Sea jedinstvena je utrka koju se itekako isplati posjetiti! Prihvati izazov!"

Za vrijeme Bikerove inspekcije nepažnjom je stradalo jedno karbonsko sjedalo, a naši su inspektori indirektno krivi za stradavanje tri žabe, šest vrganja i jednog jelena. Svi ostali stanovnici obuhvaćenog područja nisu pretrpjeli bilo kakvu fizičku ili pak duševnu bol. Bikerova inspekcija će stoga svoj rad nastaviti i dalje!

Put Šarana

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Put šarana - jedna utrka, dva doživljaja

Put šarana - jedna utrka, dva doživljaja
 

Tea Đurek donosi izvještaj sa 9. kola Slavonsko brdsko-biciklističke lige - GIANT, odnosno utrke XCO Put šarana 2017. koja se proteklog vikenda održala u Virovitici!

Subota trail, nedjelja MTB? Može. Virovitički ribnjaci? Nikad bila, i to može!

Toliko vremena koliko vam je trebalo za pročitati uvodne rečenice, trebalo je ekipi Bikera da se odluči i krene put Virovitice na Prvi outdoor weekend i utrku "Put šarana".

XC utrka "Put šarana" u organizaciji Biciklističkog kluba Bor održava se doduše po 6. put za redom i dio je Slavonske brdsko-biciklističke lige GIANT koja broji već devetu godinu, no vikend je ovaj puta obogaćen i održavanjem Trail utrke u subotu, što je i za nas bio dodatni poticaj za odluku.

Obje trke, i trkačka i biciklistička, održavale su se na Virovitičkim ribnjacima, na jedinstvenoj i fantastičnoj stazi nazvanoj, pogađate, Put Šarana! Staza koja okružuje 9 ribnjaka u potpunosti je ručno izrađena i trasirana u prekrasnoj šumi, duga je 11 kilometara, od čega je svega 500 metara makadam, dok se preostalih 10 kilometara sakrilo duboko u šumu...

Bilo je zanimljivo proći Put šarana jedan dan trčeći, drugi na biciklu. Naizgled ista staza, a dva potpuno drugačija doživljaja. Trčanju naime ne smeta toliko kosi teren i pokoji korijen na putu, dok bicikl ipak gleda drugačije na to. Trčeći lako prestignete sporijeg ispred sebe, dok je na biciklu to malo veći izazov...

Za različite doživljaje pobrinulo se i nebo, koje je subotu odlučilo zagrijati do maksimuma i nabrijati postotak vlage, zbog čega je smještaj staze u šumi bio pun pogodak. U nedjelju se to isto nebo malo previše zaigralo prolomom oblaka i kišom koja nije stala od ponoći do nedjeljnog starta u podne. Iako smo zbog toga nevoljko ustali očekujući najgore - blato koje "guta" kotače, dobili smo best od the best! Subotnja prašnjava, presahla staza, natopila se taman toliko da se single track ringišpil mogao savršeno voziti. Konfiguracija terena na kojoj niti jedan uspon nije viši od 20-ak metara u vis, kao niti jedan spust, Put šarana čini pravim bombončićem! Naprosto smo se oduševili!

Kako te dvije utrke ne bi bili usamljeni događaji, te kako bi se i publika na startu i cilju zabavljala, oba je dana bilo moguće testirati GIANT bicikle te se upoznati s modelima za iduću godinu. Nažalost,  rekreativna biciklijada najavljena za nedjelju ipak je zbog vremenskih uvjeta morala biti otkazana.

I tako je ovaj lijepi vikend iznjedrio novog kralja i kraljicu šarana, koji će tu titulu nositi do sljedeće godine kojoj se već sada veselimo.

Tea Đurek

SKUZIN I HORVAT KRALJ I KRALJICA ŠARANA

Biker osim Teinih zanimljivosti i dojmova sa utrke donosi i rezultate XCO utrke. Novi kralj šarana postao je ove sezone odlični Matej Skuzin (BBK Požega) koji je odnio poprilično uvjerljivu pobjedu slavivši ispred Maria Šubra (BK Našice) i Zvonka Pedića (BBK Požega). Inače, Skuzin ove sezone ne zna za poraz na istoku Hrvatske, a odlične rezultate postiže i na natjecanjima diljem Hrvatske. Nova kraljica šarana je uskoro naša Majda Horvat (BK Muraavantura) koja je pobjedu odnijela ispred naše Tee Đurek (BK Biker) i trećeplasirane domaće natjecateljice Mateje Cah (BK Bor). Valja spomenuti i to kako su Majda i Tea osim odličnim vožnjama u Virovitici pažnju plijenile i zbog naših vrhunskih Biker ženskih dresova koje je konkurencija do sada imala prilike itekako dobro upoznati baš zbog Horvat i Đurek.

U konkurenciji juniora pobjedu je odnio Davor Herceg (BK Osijek 2010), dok je isto u kadetima za pedalom pošlo Mirku Budimliću (BK Maraton Kreidler). Najveća gužva na stazi tradicionalno je bila tijekom nastupa veterana. Njih točno četrdeset krenulo je sa starta, a pobjede su odnijeli Peter Nagy (Zengo Team) u kategoriji veterana A, Marko Grahli (BK Ciklus) u najbrojnijoj i najizjednačenijoj kategoriji veterana B i Ivan Udorović (BK Lood) u kategoriji veterana C. Nikola Vrbanc (Kask) pobjedu je odnio u također konkurencijom bogatoj kategoriji sport.

Rezultati

Photo: Tea Đurek

 

Škola Biciklizma by Matej Žgalin

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Dragi biciklisti/biciklistice, zamisao je slijedeća. Ovim videom želimo zainteresirati, tj. predstaviti kako izgleda samo jedan trening od njih stotina u godini, ovdje smo sada za Vas koji želite napredovati, trenirati po programu, natjecati se, družiti na utrkama. Želimo složiti jednu ekipu koja će biti aktivna iz mjeseca u mjesec, pogotovo djeca koja su sve više počela sjediti za kompjuterom i mobitelima. Iz moje perspektive bi bilo ljepše vidjeti danas na treningu više mlađih uzrasta koji uče i napreduju ili starijih također te zajedno da razmjenjujemo iskustva, družimo se i treniramo. Stoga smo na neki način došli na ideju Škole brdskog biciklizma u Biciklističkom klubu Dugo Selo kako bi se na treninzima prilagođenim svakom uzrastu ,družili i zajedno napredovali uz jasan, i prilagođen program treninga svakoj osobi. Zainteresirani se mogu javiti meni preko poruke gdje ću ih ja dalje uputiti. Nadamo se Vašem odazivu :) Tko ne proba ne zna. :)

 

Video https://www.youtube.com/watch?v=vjQX17ECPCk

NOVOSTI

Napisano 17/09/2019, 07:50
14-dugoselska-biciklijadaStart u 11 sati u centru kod sata, cilj kod crkve na Martin bregu  Obiteljska ruta se prostire gradskim asfaltiranim ulicama, u duljini od 5 kilometara, dok rekreativna ruta iznosi 30 kilometara i prostire se gradskim ulicama i prigorskim lokalnim...
Napisano 20/08/2017, 09:05
guzine2Fužine2Sea - BIKER INSPEKCIJA 4 fotografija   Biker je na teren poslao svoja dva inspektora koji su se zaustavili u Fužinama i provjerili najtežu stazu utrke Fužine2Sea koja vas s nestrpljenejm očekuje za točan tjedan dana! O...
Napisano 15/04/2013, 19:46
xco-i-xcp-premantura-2013 I ove godine, BK Dugo Selo Racing team imao je priliku stati uz bok najboljim svjetskim biciklistima. XCO Premantura Rocky Trails, izuzetno je cijenjena svjetska utrka koja se boduje za svjetski i hrvatski XCO kup, pa nije ni čudo da su na njoj i ove...

RACING TEAM

Matej Žgalin
Tomislav Mažar
Maja Mikulić
Danijel Tomas
Mario Tašić
Dragan Mikulić - Mika
Tomislav Batarilo
Ivana Mažar
Tomislav Vukadin
Ivan Robić
Dominik Dubravčić

SPONZORI